Lördag morgon!

Idag ska jag lämna Trollet och C några timmar, för Andrea har bjudit med mig på We R Family-event på Cafe Opera inne i stan för bloggande mammor. :) Kul! Speciellt eftersom man får en jättestor goodiebag! ;)

Inatt vaknade Trollet vid 02.30 och hostade, hostade, hostade. Det är fortfarande inte riktigt bra efter fökylningen som hon hade för 5 veckor sen. Hmm! Sen kunde hon inte somna, hon va trött och försökte verkligen men armarna och benen svängde runt, runt och hon bökade och stökade. Två timmar senare gav jag henne en flaska ersättning och poff så sov hon som en stock till kl 09.00.

Nu sitter hon här och äter knäckebröd, det bästa hon vet, med leverpastej på. Vi har precis ätit yoghurt med färska blåbär i. Lite lyxfrukost såhär på helgen!
Solen skiner så jag tänkte att vi skulle gå ut lite innan jag måste hoppa in i duschen och göra mig iordning!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: ja lite småsöt blev hon allt i lugg. :) jacka och täckbyxor är faktiskt köpta nere på gekås i Ullared. 379 kr. :)

2011-11-19 @ 12:43:36
URL: http://mabaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback