We R Family event

Idag har jag varit på We R Family event inne på Cafe Opera tillsammans med Andrea och andra stora mamma-bloggare, där går lilla jag med min lilla blogg. Tror jag var den enda där inne som har under 100 läsare per dygn, men man måste ju börja någonstans, eller hur? ;)

Andra gången jag hänger på och förundras! Denna gången va bl.a. min barnklädesfavorit Geggamoja där och visade lite nytt! Härligare material och kvalité får man leta efter! Jag vill ha både den och den och den ... ;)

Tack loppi.se för denna gången! Hoppas jag blir inbjuden nästa år! Och tack Andrea att jag fick vara din + en. ;)

Härlig goodiebag fick vi också, med bl.a. en mjukis Musse Pigg (blev väldigt populär hos trollet) pepparkakshus formar, presentkort hos Stor&Liten, en Geggamoja mössa m.m.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack för sällskapet :)

2011-11-19 @ 23:05:12
URL: http://frusvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback