Huggisarna!

Tror nog att huggisarna är på väg upp på trollet. Huggtänderna alltså, tand 13, 14, 15 och 16. Kanske inte alla på en gång, men skulle inte förvåna mig. Hon hade hög feber igår, nästan feberfri idag, hade 37,7 imorse. Hon dreglar massor och då menar jag massor, funderar på att börja använda dregglis på henne. Och hon biter fanatiskt på pipen på pipmuggen, den passar alldeles utmärkt i mellanrummet mellan tänderna där huggisarna ska komma upp. Kli, kli, kli! Ja, jag tror nog dom är på väg!

Mitt lilla vampyr-troll! ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt med en ny blogg. När jag skulle lägga upp den på bloglovin så stod det att den inte fanns...

2011-11-15 @ 14:43:06
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback