Drömmarnas trädgård

Trollet äääälskar Drömmarnas trädgård. Hon fick två stycken DVD-filmer när hon fyllde 1år av sin morbror och det är det bästa som finns! Själv undrar jag vad dom gick på dom som gjorde figurerna, hmmm  ;)
Trollet gillar Makkapakka bäst, såklart, och fåglarna! När fåglarna kommer så börjar hon studsa och säger "peep peep peep". För så låter fåglar tydligen!

Tyvärr finns det inte så mycket saker med just Drömmarnas trädgård, mer än filmerna. Det såldes rätt mycket saker förra året och förr-förra året. Leksaker och gosedjur och så. Nu verkar det inte finnas någonting i leksaksaffärerna. :/

Trollet går gärna runt med sitt Drömmarnas trädgård-DVD-fodral som om det vore ett gosedjur. Hon är lite roligt med det, kelar lite med den och ge den ett kram. Känns som att min dotter behöver ett Makkapakka gosedjur eller en Uspy Daisy docka?

 
Här sitter hon i soffan och tittar på Drömmarnas trädgåd och håller hårt i sitt älskade DVD-fodral. ;) Gullungen min! Lite mys med vindruvor!

Igår kom jag på att jag köpte ett pussel med Drömmarnas trädgård på loppis i sommras, så jag tog fram det och lyckan va total. Så nu går hon runt med pusselbitarna och leker med dom. Upsy Daisy pusselbiten kelar hon extra mycket med!


Såklart man ska ha pusslet i knäet! ;)

Dock kallar hon alla figurerna för Barbapapa. Hmm! Hon kan inte riktigt släppa sin gamle favorit, Barbapapa är ju alltid Barbapapa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback