Breaking dawn part 1

Vill ni inte läsa om filmen så ska ni nog inte fortsätta läsa ... ;)

Jag älskar boken, tycker den är fantastisk! Jag hade rätt höga förväntningar på filmen och jag tycker dom har lyckats fantastiskt bra! Filmen är g r y m!

Jag kan inte sluta tänka på slutet, den olidliga väntan på att Bella ska vakna! Skithäftigt slut!

Filmen va väldigt gripande, känsloladdad, säkert mer för oss som läst boken ett par gånger. Tycker vargarna va riktigt bra, det har jag alltid gjort, speciellt när Jacob blev alfa, riktigt maffigt! Man gillar Jacob i denna filmen! ;) Han har blivit en bra skådespelare, Taylor.
Det va nog inte många i biosalongen som kunde förstå Bella när hon tog sig kärleksfullt om sin gravidmage bland alla småtjejer i biosalongen! Jag och Katarina visste precis! ;)
Och Edward! Underbar! Han är så fin! Jag saknade den "brinnande mannen" dock.

Moralmamman här, men hur kunde dom sänka åldersgränsen till 11 år? Filmen innehåller sex, talan om abort och blodig förlossning och död, hu! :/

Och så är det 1 år till fortsättningen. Men dåååå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback